Curs Franța

1.05.2023 – 7.05.2023

OBIECTIVE

•  Învățarea terminologiei privind Educația Incluzivă
• Dezvoltarea de instrumente și tehnici de predare incluzive în sala de clasă 
• Învățarea modului de a include în clasă elevi din medii culturale diferite
• Creșterea implicării elevilor prin activități în aer liber
• Încurajarea elevilor să se exprime în sala de clasă 
• Stimularea abordării bazate pe cursant în educație
• Învățarea modului de realizare a diferitelor proiecte în sala de clasă 
• Învățarea modului de implicare a elevilor prin abordarea bazată pe joc
ACTIVITĂȚI DESFĂȘURATE
• Introducere în terminologia clasei incluzive
• Importanța mediului pentru elevii cu nevoi speciale
• Integrarea multiculturalității în sala de clasă – atelier
• Depășirea diferențelor de vârstă, culturale și de altă natură între elevi
• Teoria inteligenței multiple
• Ajutarea elevilor cu dizabilități de învățare să se adapteze la sala de clasă incluzivă
• Exemple de educație incluzivă din țările europene
• Exerciții practice care vizează educația incluzivă
• Încurajarea învățării copiilor prin stimularea acestora cu diverse materiale de învățare
• Îmbunătățirea abilităților sociale în sala de clasă incluzivă
PARTICIPANȚI:
Prof. Andoni Liliana
Prof. Aungurencei Gabriela
Prof. Guzu Marian
Prof. Pașcan Loredana
Prof. Roboschi Elena
Prof. Romașcan Mircea